Aquí trobaràs tota la informació i accés als tràmits relacionats amb el padró municipal d'habitants. Si no saps quin tràmit és el que necessites o vols saber quina documentació has d'aportar, el nostre xat t'ajuda.
Recorda que també posem a la teva disposició un suport telefònicen horari de dilluns a divendres de les 8 del matí a les 20.00 hores perquè puguis consultar tots els dubtes que tinguis en tramitar electrònicament.
En cas de no aportar la documentació requerida, NO es podrà realitzar el tràmit.
El tràmit s'ha d'iniciar mitjançantel formulari específic d'aquest catèleg, NO des de la instància genèrica.
Els documents s'acepten en els idiomes oficials: catalá i castellà. En cas contrari s'haurà d'aportar original i la traducció realitzada pel consulat o per un traductor jurat.
NO s'aceptaran fotografies ni captures de pantalla de documents, ni a la tramitació presencial ni a l'electrònica.
Presencialment, totes les autoritzacions i declaracions hauran de tenir signatura original i anar acompanyades de les fotocopies dels documents d'identitat dels autoritzants on apareguin les signatures per comprovar-les.
Les autoritzacions tindran una validesa d'un mes des de la seva signatura.
Electròcnicament, totes les autoritzacions i declaracions hauran de tenir signatura electrònica i anar acompanyades dels documents d'identitat dels autoritzants.
Si el canal a utilitzar requereix presentar documentació escanejada, s'ha de tenir en compte que s'han d'adjuntar els documents per separat i íntegres (anvers i revers en un solo document pdf).
L'Ajuntament està facultat per sol·licitar documentació addicional acreditativa de la residència habitual en el domicili per comprovar la veracitat de les dades contingudes en el Padró Municipal d'Habitants
NORMATIVA
Resolució de 29 d'abril de 2020, de la Sotssecretaria, per la qual es publica la Resolució de 17 de febrer de 2020, de la Presidència de l'Instituto Nacional de Estadística i de la Direcció General de Cooperació Autonòmica i Local, per la qual es dicten instruccions tècniques als Ajuntaments sobre la gestió del Padró municipal.
Llei 4/1996, de 10 de gener, por la qual es modifica la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases del Règime Local, en relació amb el Padró municipal.
Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
PADRÓ D'HABITANTS
Navegació
Aquí trobaràs tota la informació i accés als tràmits relacionats amb el padró municipal d'habitants. Si no saps quin tràmit és el que necessites o vols saber quina documentació has d'aportar, el nostre xat t'ajuda.
Recorda que també posem a la teva disposició un suport telefònic en horari de dilluns a divendres de les 8 del matí a les 20.00 hores perquè puguis consultar tots els dubtes que tinguis en tramitar electrònicament.
TRÀMITS PADRÓ
Alta per canvi de domicili
Alta per naixement
Baixa per defunció
Canvi de domicili
Modificació de dades personals
Certificats
Certificat d'empadronament individual* Tutorial
Convivència
Històric
Volants
Volant d'empadronament individual
* Tutorial
Convivència
Persones estrangeres:
Comunitàries i no comunitàries amb residència de llarga durada
No comunitàries sense residència de llarga durada
Aportació de documentació a un expedient de padró iniciat
IMPORTANT!
En cas de no aportar la documentació requerida, NO es podrà realitzar el tràmit.
El tràmit s'ha d'iniciar mitjançant el formulari específic d'aquest catèleg, NO des de la instància genèrica.
Els documents s'acepten en els idiomes oficials: catalá i castellà. En cas contrari s'haurà d'aportar original i la traducció realitzada pel consulat o per un traductor jurat.
NO s'aceptaran fotografies ni captures de pantalla de documents, ni a la tramitació presencial ni a l'electrònica.
Presencialment, totes les autoritzacions i declaracions hauran de tenir signatura original i anar acompanyades de les fotocopies dels documents d'identitat dels autoritzants on apareguin les signatures per comprovar-les.
Les autoritzacions tindran una validesa d'un mes des de la seva signatura.
Electròcnicament, totes les autoritzacions i declaracions hauran de tenir signatura electrònica i anar acompanyades dels documents d'identitat dels autoritzants.
Si el canal a utilitzar requereix presentar documentació escanejada, s'ha de tenir en compte que s'han d'adjuntar els documents per separat i íntegres (anvers i revers en un solo document pdf).
L'Ajuntament està facultat per sol·licitar documentació addicional acreditativa de la residència habitual en el domicili per comprovar la veracitat de les dades contingudes en el Padró Municipal d'Habitants
NORMATIVA
Resolució de 29 d'abril de 2020, de la Sotssecretaria, per la qual es publica la Resolució de 17 de febrer de 2020, de la Presidència de l'Instituto Nacional de Estadística i de la Direcció General de Cooperació Autonòmica i Local, per la qual es dicten instruccions tècniques als Ajuntaments sobre la gestió del Padró municipal.
Llei 4/1996, de 10 de gener, por la qual es modifica la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases del Règime Local, en relació amb el Padró municipal.
Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.