Assessorament personalitzat

Servei d'Atenció al Comerciant (SAC)

Assessorament, informació i suport al/la comerciant sobre qualsevol tema relacionat amb comerç. Punt de referència per al/la comerciant per resoldre dubtes i/o consultes.

On som? A la plaça de Jaume Balmes, s/n, a la planta baixa

Horari cita prèvia: Dijous de 10 a 12 h.

Com contactar amb nosaltres: Per telèfon 93 263 91 00

                                                Per mitjà de la seu electrònica https://eseu.gavaciutat.cat/cita-previa

                                                Per correu electrònic: comercifires@gava.cat

QUÈ T'OFEREIM?

a) Assessorament per a l'obertura d'un negoci: normativa comercial, informació d'oferta comercial, localització, subvencions, eines per a la promoció del teu negoci, accions de millora de la competitivitat professional, etc.

b) Informació i assessorament sobre normativa comercial i firal:

  • Llei de comerç, serveis i fires.
  • Llei d'horaris comercials
  • Ordenació comercial
  • Fulls de reclamació
  • Llei de política lingüística
  • Normativa en relació a l'època de rebaixes i liquidacions
  • Etc...

c) Informació sobre subvencions per a la promoció del teixit comercial

d) Organització del programa de dinamització dels eixos comercials de la ciutat i assessorament a les associacions de comerciants

  • Fira d'Espàrrecs - Temps d'Espàrrecs
  • Mercat de Sant Nicasi
  • Campanya de servei d'aparcament
  • Campanya de Nadal
  • Altres accions promocionals puntuals

e) Formació. Programes formatius de millora de la competitivitat comercial i firal per al sector del comerç, mercats, restauració i serveis. Pla de digitalització del sector comercial de Gavà.

f) Sobre temes relacionats amb l'activitat comercial:

  • Informar sobre el teixit comercial associatiu
  • Informació sobre el calendari de fires locals
  • Informar sobre els diferents mitjans de promoció en revistes, diaris i webs locals
  • Actualització i seguiment base de dades comercials (directori comercial, portal econòmic)
  • Altres temes individuals i específics del i la comerciant i/o empresari/ària en relació al seu negoci
  • Facilitar la reserca de proveïdors

1. Assessorament en matèria de comerç i organització de fires i altres esdeveniments municipals (normativa, dinamització, comunicacions al sector, etc.)

2. Assessorament i seguiment de les associacions de comerciants de Gavà

3. Actualització i seguiment de la base de dades comercials (directori comercial)

4. Tramitacions de subvencions i expedients relatius a comerç i fires amb els organismes supramunicipals

 

DINAMITZACIÓ

1. Organització de la Fira d'Espàrrecs de Gavà

2. Organització de la Campanya de Nadal per a la promoció del comerç i la restauració local

3. Organització del Mercat de Sant Nicasi

4. Programa de dinamització dels eixos comercials de la ciutat, suport a les activitats organitzatives pels comerciants

5. Campanyes específiques: aparcament gratuït, campanya de rebaixes, etc

 

FORMACIÓ

Programa formatiu de millora de la competitivitat comercial i firal (comerç, mercats, restauració, serveis) amb cursos, xerrades, seminaris, benchmarking, etc

 

CONSOLIDACIÓ DE L'ACTIVITAT COMERCIAL I FIRAL

1.- Pla de Digitalització del comerç local: programes formatius convertits en accions personalitzades a demanda de les necessitats del sector.

2.- Eines de promoció de l’activitat comercial i de restauració. Plataforma Més que mai, Comerç de Gavà. https://www.mesquemaigava.cat/

3.- Treball cap a un model del comerç sostenible. Segell de qualitat del comerç.

4.- Participació en projectes supramunicipals (Diputació, AMB, Consell Comarcal i Generalitat).

5.- Aportació de continguts las butlletins i espais webs com ara el web https://gavaimpulsa.info/