Podeu consultar l'oferta formativa en aquest enllaç

 

PROGRAMA FORMATIU 2025

RETAIL TOUR 

Realització d’una càpsula formativa dividida en 3 accions formatives que es realitzaran durant el mes d'octubre:

- Fase 1: sessió formativa introductòria i preparatòria al viatge formatiu.

- Fase 2: sessió en format viatge formatiu experiencial (retail tour ) a la ciutat de Paris.

- Fase 3: sessió formativa de conclusions.

Aquesta acció formativa té els següents objectius:

  • Descobrir nous conceptes comercials, tendències actuals en relació a la digitalització dels negocis i en com portar una gestió sostenible d’aquest, i la seva extrapolació a municipis com Gavà.
  • Aprendre sobre diferents tècniques de visual merchandising, marca comercial i comunicació aplicables al comerç i la restauració de proximitat.
  • Esbrinar tècniques que aportin valor afegit en el comerç i la restauració de proximitat.
  • Inspirar-se a partir de l’observació i el debat per innovar en el propi negoci.
  • Conèixer noves tendències en retail per ajudar a ser més competitiu i descobrir noves oportunitats de negoci i adquirir idees per incorporar nous productes i serveis.
  • Analitzar el tractament del punt de venda, l'aparador, atenció a la clientela, tècniques de fidelització, com captar clientela, eines de comunicació, etc.
  • Copsar altres experiències de gestió comercial, individual i col·lectiva, que es duen a terme en altres indrets.
  • Analitzar l'urbanisme comercial i l'associacionisme comercial de les ciutats visitades.
  • Fomentar l’esperit de cooperació público-privat per accions de dinamització comercial.
  • Compartir experiències i sinergies entre les persones empresàries assistents.

Inscripcions (pendent obrir termini)

Places limitades: 15 places.

Calendari: previsió durant el mes d'octubre.

 

TALLER "Requisits mínims de Consum per a establiments comercials"

Sessió formativa dirigida a comerciants, principalment a les noves obertures i als participants en fires. Consisteix en un taller pràctic de resolució de dubtes i situacions quotidianes que es solen donar en un punt de venda, en un restaurant o parada de mercat. Buscar la participació activa dels participants i poder resoldre dubtes específics que s’han pogut trobar en l’establiment per poder oferir un millor servei a la seva clientela.

Dia: 2 de desembre de 2025

Horari: de 15 a 16.30 h.

Lloc: sala d'actes de la Biblioteca Josep Soler Vidal.

Inscripcions (pendent obrir termini)