Notícies

angle-left Reclamacions per tall de llum
Reclamacions per tall de llum


Davant la incidència del 17 de setembre passat que va deixar sense subministrament elèctric a uns 800 abonats, informem dels canals de què disposa la companyia subministradora, FECSA-ENDESA, per a realitzar les reclamacions pertinents per danys i perjudicis.

 

Aquests canals són:

  • A través de correu postal a:

Endesa, Sociedad Anónima.

Ribera del Loira, 60.

28042 Madrid.

  • Al correu electrònic:

atencionalcliente@endesaonline.com

  • Al telèfon d'atenció al client

800 76 09 09

  • A través del web (previ registre a l'àrea clients)

https://www.endesaclientes.com/

Cal conservar una prova de la notificació (correu electrònic amb avís de lectura, crida a la companyia amb número d'incidència, carta certificada amb justificant de recepció o formulari web de l'empresa).

 

En cas de comptar amb assegurança d'habitatge, es poden reclamar danys i perjudicis a través de la companyia.

 

Si tens dubtes sobre com tramitar la reclamació, l'Ajuntament t'assessora.

Contacta amb l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC

  • Atenció telefònica, tots els dimarts i dijous de 9 a 13 hores trucant al 93 263 91 00 ext. 9313
  • correu electrònic omic@gava.cat

Dirigeix-te a la teva Regidoria de Barri. Masia de Can Tintorer, carrer de Rafael Casanova, 5 (plaça de Blas Infante)

  • Divendres 24 de setembre de 9 a 14 hores

 

Més informació sobre el protocol de reclamacions