null
L’Ajuntament posa en marxa un nou servei de mediació per als lloguers de locals comercials i oficines
L’objectiu és arribar a punts de consens entre propietaris i arrendataris per facilitar la continuïtat o reobertura d’establiments que s’han vist obligats a cessar total o parcialment l’activitat per l’estat d’alarma
Des de l’Ajuntament de Gavà es posa en marxa un servei de mediació entre propietaris i arrendataris de locals comercials i oficines amb seu a Gavà que han hagut de suspendre la seva activitat per la declaració de l’estat d’alarma pel Covid-19 i que tenen dificultats per fer front al lloguer.
L’objectiu és arribar a un consens mutuper part de les dues parts si la negociació prèvia no ha estat possible o no ha obtingut resultats. El servei facilitarà un acompanyament per part d’experts/es professionals per tal de promoure la comunicació i trobar una fórmula que beneficiï tant a la propietat com al negoci arrendatari.
Com sol·licitar el servei?
El servei es pot sol·licitar a través del web gavaimpulsa.info S’adreça a propietaris de locals comercials i oficines i als seus arrendatarisamb establiment a Gavà. També es pot accedir al servei per telèfon al 93 633 34 50 en horari de dilluns a divendres de 9h a 14h.
Per accedir a la mediació serà imprescindible disposar d’un certificat digital de l’empresa i tenir a mà el contracte de lloguer.
Suport a l’economia local
El nou servei vol facilitar la continuïtat o reobertura dels establiments que han hagut d’aturar l’activitat per la crisi sanitària. S’emmarca en les iniciatives que ha posat en marxa l’Ajuntament de Gavà per pal·liar els efectes de la pandèmia sobre el teixit econòmic de la ciutat, un conjunt de mesures fiscals i econòmiques per contribuir a la recuperació econòmica i social de Gavà.
També s’han reforçat els canals d’atenció no presencials per atendre i resoldre dubtes i consultes sobre l’impacte econòmic de la pandèmia:
Consultes sobre Ocupació: 93 2639120 / cso@gava.cat
Telèfon específic per atendre treballadors afectats per ERTE: 676904538
Per consultes comerç: 646665357 / comercifires@gava.cat
Per consultes empresa: 93 6333450 / cse@gava.cat
Nou web https://gavaimpulsa.info, amb tota la informació de les ajudes i accions que ha posat en marxa tant l’Ajuntament com les diferents administracions.
2020
Navegació
null L’Ajuntament posa en marxa un nou servei de mediació per als lloguers de locals comercials i oficines
L’objectiu és arribar a punts de consens entre propietaris i arrendataris per facilitar la continuïtat o reobertura d’establiments que s’han vist obligats a cessar total o parcialment l’activitat per l’estat d’alarma
Des de l’Ajuntament de Gavà es posa en marxa un servei de mediació entre propietaris i arrendataris de locals comercials i oficines amb seu a Gavà que han hagut de suspendre la seva activitat per la declaració de l’estat d’alarma pel Covid-19 i que tenen dificultats per fer front al lloguer.
L’objectiu és arribar a un consens mutu per part de les dues parts si la negociació prèvia no ha estat possible o no ha obtingut resultats. El servei facilitarà un acompanyament per part d’experts/es professionals per tal de promoure la comunicació i trobar una fórmula que beneficiï tant a la propietat com al negoci arrendatari.
Com sol·licitar el servei?
El servei es pot sol·licitar a través del web gavaimpulsa.info S’adreça a propietaris de locals comercials i oficines i als seus arrendataris amb establiment a Gavà. També es pot accedir al servei per telèfon al 93 633 34 50 en horari de dilluns a divendres de 9h a 14h.
Per accedir a la mediació serà imprescindible disposar d’un certificat digital de l’empresa i tenir a mà el contracte de lloguer.
Suport a l’economia local
El nou servei vol facilitar la continuïtat o reobertura dels establiments que han hagut d’aturar l’activitat per la crisi sanitària. S’emmarca en les iniciatives que ha posat en marxa l’Ajuntament de Gavà per pal·liar els efectes de la pandèmia sobre el teixit econòmic de la ciutat, un conjunt de mesures fiscals i econòmiques per contribuir a la recuperació econòmica i social de Gavà.
També s’han reforçat els canals d’atenció no presencials per atendre i resoldre dubtes i consultes sobre l’impacte econòmic de la pandèmia: