En aquest espai es descriuen els serveis i actuacions encaminades a garantir els drets dels consumidors i usuaris, així com un espai informatiu adreçat al sector empresarial.
Trabareu tot allò relacionat amb l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC), la seva funció, horaris d'atenció i com fer una reclamació.
test minisite2
En aquest espai es descriuen els serveis i actuacions encaminades a garantir els drets dels consumidors i usuaris, així com un espai informatiu adreçat al sector empresarial.
Trabareu tot allò relacionat amb l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC), la seva funció, horaris d'atenció i com fer una reclamació.
Notícies
El 18 d’octubre se celebra una nova edició del Flea Market, el mercat de segona mà
Tornen les compres al carrer amb el WOW Gavà Market!
Gavà es prepara per commemorar la Diada
Les biblioteques de Gavà es preparen pel nou curs 2025-2026
Ampliació de l’horari AMbici
Servei alternatiu per carretera pels trens de les línies R2 sud, R4 sud i Regionals del sud el pròxim 28 de juliol
Premi Literari Delta de narrativa escrita per dones
Els patis de tres centres escolars de Gavà, oberts a la ciutadania els caps de setmana de juliol
Ajuts al lloguer per a joves fins a 35 anys
Refugis climàtics
Dispositiu especial per una revetlla cívica, segura i inclusiva
STOP plagues! Ajuda'ns a mantenir-les a ratlla!
Obert al trànsit el lateral de baixada de la C-234
TRIVIAL TSAE ( Tallers de suport i acompanyament educatiu)
Gavà rep 325.000 euros dels Fons Next Generation per fomentar la plena digitalització i la feina col·laborativa a l’Ajuntament
Agenda