null
L'1 de juny, el CAP Gavà 2 reprèn l'atenció presencial
Es recomana a la ciutadania no anar al CAP si no és realment necessari i els ha indicat un professional sanitari
A partir de dilluns 1 de juny, el Centre d'Atenció Primària Dr. Bartomeu Fabrés Anglada (CAP Gavà 2) recupera l'atenció presencial.
La reobertura s'emmarca en la descentralització de l'actvitat presencial als CAP del territori, amb la prioritat d'oferir centres de salut segures i una atenció amb seguretat.
La situació de crisi sanitària de la Covid-19 ha obligat a tot el sistema sanitari i especialment a l’atenció primària a adaptar-se per donar resposta a la nova situació. En aquest nou escenari, es prioritzarà l’atenció i seguiment dels pacients de manera proactiva des dels CAP, es potencien les formules d’atenció telemàtiques i es demana a la ciutadania que només vagi presencialment als CAP si és realment necessari i els ho ha indicat un professional sanitari.
D’ara en endavant, per a una atenció segura i de qualitat, cal que la població es comuniqui primer amb el seu CAP de referència.
Com contactar amb el CAP per gestionar la petició?
Es pot enviar un missatge a través del web ics.gencat.cat
Al telèfon 933 268 901
Al telèfon del CAP de referència:
CAP Gavà 1: 93 638 32 00
CAP Gavà 2 : 93 638 33 20
Notícies
null L'1 de juny, el CAP Gavà 2 reprèn l'atenció presencial
Es recomana a la ciutadania no anar al CAP si no és realment necessari i els ha indicat un professional sanitari
A partir de dilluns 1 de juny, el Centre d'Atenció Primària Dr. Bartomeu Fabrés Anglada (CAP Gavà 2) recupera l'atenció presencial.
La reobertura s'emmarca en la descentralització de l'actvitat presencial als CAP del territori, amb la prioritat d'oferir centres de salut segures i una atenció amb seguretat.
La situació de crisi sanitària de la Covid-19 ha obligat a tot el sistema sanitari i especialment a l’atenció primària a adaptar-se per donar resposta a la nova situació. En aquest nou escenari, es prioritzarà l’atenció i seguiment dels pacients de manera proactiva des dels CAP, es potencien les formules d’atenció telemàtiques i es demana a la ciutadania que només vagi presencialment als CAP si és realment necessari i els ho ha indicat un professional sanitari.
D’ara en endavant, per a una atenció segura i de qualitat, cal que la població es comuniqui primer amb el seu CAP de referència.
Com contactar amb el CAP per gestionar la petició?
CAP Gavà 1: 93 638 32 00
CAP Gavà 2 : 93 638 33 20
Per a urgències sanitàries:
Trucar al 061 CatSalut Respon
Comunicat