Atenció Ciutadana

Si bé està tancada qualsevol atenció presencial a l'Ajuntament, inclosa l'Oficina d'Atenció Ciutadana, les gestions es poden continuar fent via telemàtica o per telèfon.

S'ha reforçat l'atenció als telèfons de l'Ajuntament: 93 263 91 00 i 900 66 33 88, i al correu electrònic ajuntament@gava.cat. També s'insta a fer servir la tramitació on line a través de la seu electrònica: https://eseu.gava.cat

 

Atenció a l'empresa, comerç i ocupació

També s'han reforçat els canals d'atenció no presencial a treballadors/es, empreses i sector comercial. I s'ha creat la web gavaimpulsa.info, on es poden consultar totes les ajudes i iniciatives impulsades per l'Ajuntament de Gavà i altres administracions per contribuir a pal·liar els efectes econòmics i socials de la pandèmia.

 

Serveis SIAD i SAI

En situació de confinament pot incrementar-se el risc de patir violència masclista.
El Servei d'Informació i Atenció a les Dones Siad Gavà i el el Servei d’Atenció Integral per a les persones LGBTI (SAI)continuen actius per correu electrònic i xarxes

El SAI també ha publicat una guia de recursos per fer front a l'exclusió i a discriminacions per orientació sexual i identitat de gènere, amb informació i consells específics per a les persones LGTBI durant el confinament.

         

 

També continuen actius  els Servei Jurídic d'Estrangeria i el Servei d'Acollida, que ofereixen atenció telefònica i a través del correu electrònic.

 

Espai Jove La Casa Gran

Durant aquests dies de confinament, els serveis d'informació i l'assessoria de l'Espai Jove La Casa Gran funcionen de manera virtual per tal de mantenir el serveis al jovent de Gavà.

El Punt d'Informació Juvenil permet informar-se sobre: estudis, treball, emancipació, habitatge, mobilitat, etc. És la finestreta d'informació pels i les joves de Gavà. Les consultes es poden realitzar a través del Whatsapp (618 762 772) i de l'Instagram @gavajove.

Punt d'Escolta Afectiva, és un servei d'assessorament que permet als i les joves disposar d'un espai on plantejar els seus dubtes, qüestions, emocions, pors envers l'afectivitat, l'amor, la sexualitat, la parella, la diversitat sexual i de gènere i altres temes relacionats en els temes de benestar personal. Per sol·licitar el servei, caldrà enviar un correu a puntescolta@gava.cat i la psicòloga es posarà en contacte amb la persona jove.

En trànsit, és el servei que té la funció d'assessorar, orientar i acompanyar als i les joves en les diferents transicions de l'escola-treball. Per sol·licitar la informació es pot fer a través del correu entransit@gava.cat

El Virtual Home Fest, programació artística a través d'Instagram live, i tallers virtuals són altres de les iniciatives que s'han posat en marxa adreçades i  compartides amb el jovent de Gavà durant el confinament.

 

Biblioteques de Gavà

Les Biblioteques de Gavà dinamitzen aquests dies les xarxes socials amb propostes variades per fer arribar als seus usuaris i usuàries alternatives per compartir a casa mentre duri el confinament. A més, s'informa i es donen consells sobre el COVID-19.

Instagram es la xarxa més lúdica:

Es comparteix informació Generalitat - Aliança institucional per a la prestació dels serveis bibliotecaris bàsics i el foment de la lectura

Continguts setmanals fixos:

Dilluns: Flaixos literaris

Dimarts: Recomanacions ebiblio Feminismes

Dimecres: Roba un poema

Dijous: Recomanacions ebiblio Còmic

Divendres: Bookfacefriday + Recomanacions teatre (lectures, teatre online)

Dissabte: Recomanacions ebiblio Cinema social + Flaixos musicals

Diumenge: Recomanacions il·lustradors, àlbums

Facebook és el canal d'informació de servei i més oficial.

Es dona prioritat a les informacions rellevants que publiqui l'Ajuntament de Gavà sobre la crisi del COVID i que puguin ser d'utilitat per als nostres usuaris/àries.

Informació relativa als serveis bibliotecaris (Diputació-Generalitat).

Continguts culturals i/o de prescripció literària:

Flaixos literaris: cada dimarts i divendres amb enllaç a eBiblio

Flaixos musicals: cada dijous amb enllaç a Naxos