A la pl. de Jaume Balmes, s/n, a la planta baixa de l'Ajuntament. A la Unitat de Comerç, Turisme i Fires.
El nostre horari d'atenció al públic és de dilluns a divendres de 9 a 14.30 hores.
Com contactar amb nosaltres?
Presencialment a la nostra oficina, sol·licitant cita prèvia al telèfon 900 66 33 88 o per mitjà de la seu electronica a l'enllaç https://eseu.gavaciutat.cat/cita-previa.
Per telèfon: 93 263 91 43 / 93 263 91 00 ; Fax: 93 263 91 45
Per correu electrònic: comercifires@gava.cat
Servei d'Atenció al Comerciant (SAC)
Assessorament, informació i suport al/la comerciant sobre qualsevol tema relacionat amb comerç. Punt de referència per al/la comerciant per resoldre dubtes i/o consultes.
Servei d'Atenció al Comerciant (SAC)
On som? A la pl. de Jaume Balmes, s/n, a la planta baixa
Horari. El nostre horari d'atenció al públic és de dilluns a divendres de 9 a 14.30 h.
Com contactar amb nosaltres?
Presencialment a la nostra oficina, sol·licitant cita prèvia.
a) Assessorament per a l'obertura d'un negoci: Informació d'oferta comercial, localització, dades sobre locals disponibles, eines per a la promoció del teu negoci, etc.
b) Informació i assessorament sobre normativa comercial i firal:
Llei d'horaris comercials
Ordenació comercial
Fulls de reclamació
Llei de política lingüística
Normativa en relació a l'època de rebaixes i liquidacions
Etc...
c) Informació sobre subvencions per a la promoció del teixit comercial.
d) Organització del programa de dinamització dels eixos comercials de la ciutat i assessorament a les associacions de comerciants.
Fira d'Espàrrecs
Mercat de Sant Nicasi
Campanya de servei d'aparcament
Campanya de Nadal
Altres accions promocionals puntuals
e ) Programes formatius de millora de competitivitat comercial i firal per al sector del comerç, mercats, restauració i serveis. Tallers, seminaris, cursos (xarxes socials, comerç on line, aparadorisme, paqueteria, anglès aplicat al comerç, higiene alimentària, participació en fires, etc.). Trobades formatives supramunicipals (Delta Comerç Tour), Consell Municipal de Comerç, etc.
f) Sobre temes relacionats amb l'activitat comercial:
Informar sobre el teixit comercial associatiu.
Informació sobre el calendari de fires locals.
Informar sobre els diferents mitjans de promoció en revistes, diaris i webs locals.
Actualització i seguiment base de dades comercials (directori comercial, portal econòmic).
Altres temes individuals i específics del i la comerciant i/o empresari/ària en relació al seu negoci.
Facilitar la recerca de proveïdors.
1.- Assessorament en matèria de comerç i organització de fires a altres departaments municipals (normativa, dinamització, comunicacions al sector, etc.).
2.- Assessorament i seguiment de les associacions de comerciants de Gavà.
3.- Actualització i seguiment de la base de dades comercials (directori comercial).
4.-Tramitacions de subvencions i expedients relatius a comerç i fires amb els organismes supramunicipals.
DINAMITZACIÓ
1.- Organització de la Fira d'Espàrrecs de Gavà.
2. Organització de la campanya promocional Urban Shopping Gavà.
3.- Organització del Mercat de Sant Nicasi.
4.- Programa de dinamització dels eixos comercials de la ciutat, suport a les activitats organitzades pels comerciants.
5.- Campanyes específiques: aparcament gratuït, campanya de rebaixes, etc.
FORMACIÓ
Programa formatiu de millora de la competitivitat comercial i firal (comerç, mercats, restauració, serveis) amb cursos, xerrades, seminaris, benchmarking, etc.
CONSOLIDACIÓ DE L'ACTIVITAT COMERCIAL I FIRAL
1.- Creació i implantació del projecte del distintiu "Gavà Comerç de Qualitat".
2.- Estudis d'afectació al sector comercial i firal dels canvis de normatives.
3.- Consell Municipal de Comerç de Gavà.
4.- Participaci ó en projectes supramunicipals (Diputació, Consell Comarcal i Generalitat).
5.- Aportació de continguts al Portal Econòmic com a eina de promoció d'empreses.
Servei d'Atenció al Comerciant (SAC)
Navegació
On Som?
A la pl. de Jaume Balmes, s/n, a la planta baixa de l'Ajuntament. A la Unitat de Comerç, Turisme i Fires.
El nostre horari d'atenció al públic és de dilluns a divendres de 9 a 14.30 hores.
Com contactar amb nosaltres?
Presencialment a la nostra oficina, sol·licitant cita prèvia al telèfon 900 66 33 88 o per mitjà de la seu electronica a l'enllaç https://eseu.gavaciutat.cat/cita-previa.
Per telèfon: 93 263 91 43 / 93 263 91 00 ; Fax: 93 263 91 45
Per correu electrònic: comercifires@gava.cat
Servei d'Atenció al Comerciant (SAC)
Assessorament, informació i suport al/la comerciant sobre qualsevol tema relacionat amb comerç. Punt de referència per al/la comerciant per resoldre dubtes i/o consultes.
Servei d'Atenció al Comerciant (SAC)
On som? A la pl. de Jaume Balmes, s/n, a la planta baixa
Horari. El nostre horari d'atenció al públic és de dilluns a divendres de 9 a 14.30 h.
Com contactar amb nosaltres?
Presencialment a la nostra oficina, sol·licitant cita prèvia.
Per telèfon: 932639100 o per mitjà de la seu electrònica https://eseu.gavaciutat.cat/cita-previa
Per correu electrònic: comercifires@gava.cat
QUÈ T'OFERIM?
a) Assessorament per a l'obertura d'un negoci: Informació d'oferta comercial, localització, dades sobre locals disponibles, eines per a la promoció del teu negoci, etc.
b) Informació i assessorament sobre normativa comercial i firal:
Llei d'horaris comercials
Ordenació comercial
Fulls de reclamació
Llei de política lingüística
Normativa en relació a l'època de rebaixes i liquidacions
Etc...
c) Informació sobre subvencions per a la promoció del teixit comercial.
d) Organització del programa de dinamització dels eixos comercials de la ciutat i assessorament a les associacions de comerciants.
Fira d'Espàrrecs
Mercat de Sant Nicasi
Campanya de servei d'aparcament
Campanya de Nadal
Altres accions promocionals puntuals
e ) Programes formatius de millora de competitivitat comercial i firal per al sector del comerç, mercats, restauració i serveis. Tallers, seminaris, cursos (xarxes socials, comerç on line, aparadorisme, paqueteria, anglès aplicat al comerç, higiene alimentària, participació en fires, etc.). Trobades formatives supramunicipals (Delta Comerç Tour), Consell Municipal de Comerç, etc.
f) Sobre temes relacionats amb l'activitat comercial:
Informar sobre el teixit comercial associatiu.
Informació sobre el calendari de fires locals.
Informar sobre els diferents mitjans de promoció en revistes, diaris i webs locals.
Actualització i seguiment base de dades comercials (directori comercial, portal econòmic).
Altres temes individuals i específics del i la comerciant i/o empresari/ària en relació al seu negoci.
Facilitar la recerca de proveïdors.
1.- Assessorament en matèria de comerç i organització de fires a altres departaments municipals (normativa, dinamització, comunicacions al sector, etc.).
2.- Assessorament i seguiment de les associacions de comerciants de Gavà.
3.- Actualització i seguiment de la base de dades comercials (directori comercial).
4.-Tramitacions de subvencions i expedients relatius a comerç i fires amb els organismes supramunicipals.
DINAMITZACIÓ
1.- Organització de la Fira d'Espàrrecs de Gavà.
2. Organització de la campanya promocional Urban Shopping Gavà.
3.- Organització del Mercat de Sant Nicasi.
4.- Programa de dinamització dels eixos comercials de la ciutat, suport a les activitats organitzades pels comerciants.
5.- Campanyes específiques: aparcament gratuït, campanya de rebaixes, etc.
FORMACIÓ
Programa formatiu de millora de la competitivitat comercial i firal (comerç, mercats, restauració, serveis) amb cursos, xerrades, seminaris, benchmarking, etc.
CONSOLIDACIÓ DE L'ACTIVITAT COMERCIAL I FIRAL
1.- Creació i implantació del projecte del distintiu "Gavà Comerç de Qualitat".
2.- Estudis d'afectació al sector comercial i firal dels canvis de normatives.
3.- Consell Municipal de Comerç de Gavà.
4.- Participaci ó en projectes supramunicipals (Diputació, Consell Comarcal i Generalitat).
5.- Aportació de continguts al Portal Econòmic com a eina de promoció d'empreses.