Davant la incidència del 17 de setembre passat que va deixar sense subministrament elèctric a uns 800 abonats, informem dels canals de què disposa la companyia subministradora, FECSA-ENDESA, per a realitzar les reclamacions pertinents per danys i perjudicis.
Cal conservar una prova de la notificació (correu electrònic amb avís de lectura, crida a la companyia amb número d'incidència, carta certificada amb justificant de recepció o formulari web de l'empresa).
En cas de comptar amb assegurança d'habitatge, es poden reclamar danys i perjudicis a través de la companyia.
Si tens dubtes sobre com tramitar la reclamació, l'Ajuntament t'assessora.
Contacta amb l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC
Atenció telefònica, tots els dimarts i dijous de 9 a 13 hores trucant al 93 263 91 00 ext. 9313
correu electrònic omic@gava.cat
Dirigeix-te a la teva Regidoria de Barri. Masia de Can Tintorer, carrer de Rafael Casanova, 5 (plaça de Blas Infante)
Notícies
null Reclamacions per tall de llum
Davant la incidència del 17 de setembre passat que va deixar sense subministrament elèctric a uns 800 abonats, informem dels canals de què disposa la companyia subministradora, FECSA-ENDESA, per a realitzar les reclamacions pertinents per danys i perjudicis.
Aquests canals són:
Endesa, Sociedad Anónima.
Ribera del Loira, 60.
28042 Madrid.
atencionalcliente@endesaonline.com
800 76 09 09
https://www.endesaclientes.com/
Cal conservar una prova de la notificació (correu electrònic amb avís de lectura, crida a la companyia amb número d'incidència, carta certificada amb justificant de recepció o formulari web de l'empresa).
En cas de comptar amb assegurança d'habitatge, es poden reclamar danys i perjudicis a través de la companyia.
Si tens dubtes sobre com tramitar la reclamació, l'Ajuntament t'assessora.
Contacta amb l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC
Dirigeix-te a la teva Regidoria de Barri. Masia de Can Tintorer, carrer de Rafael Casanova, 5 (plaça de Blas Infante)
Més informació sobre el protocol de reclamacions