null L’Ajuntament de Gavà inicia la campanya d’asfaltat 2021

• Els treballs de pavimentació arrencaran els pròxims dies amb intervencions a Gavà Mar i als camins agrícoles. També s'intervindrà a diferents carrers del nucli urbà. La campanya suposarà una inversió de més de 490.000 euros.

L’Ajuntament de Gavà comença avui la campanya d’asfaltat 2021, a la qual destinarà una inversió de prop de mig milió d’euros. Un esforç econòmic important que tindrà continuïtat en els pròxims dos anys amb l’objectiu de millorar la mobilitat i la seguretat viària, a més de donar resposta a les observacions que veïns i veïnes han fet arribar a l’Ajuntament per millorar diferents punts de la via pública.

La campanya d’asfaltat 2021, que s’allargarà fins a l’octubre, inclou la millora de la pavimentació a diferents punts del nucli urbà, de Gavà Mar i del Parc Agrari.

La primera intervenció tindrà lloc a Gavà Mar, concretament, al carrer de l’Ametlla i de l’Ampolla i s’allargarà durant dos dies (4 i 5 d’agost). Tot seguit, els dies 5 i 6 d’agost, s’intervindrà a diferents camins agrícoles: Labors Agrícoles, Llebeig de les Ones, del Pinar i de la Marinada.

També es preveuen intervencions al Camí de la Pava, que tindran lloc l’última setmana d’agost (entre el 23 i el 27 d’agost).

Nucli urbà

La campanya d’asfaltat al nucli urbà s’executarà entre els mesos de setembre i octubre. Aquests són els vials que es pavimentaran:

• Rambla de Pompeu Fabra
  • Carrer d’Olocau
  • Carrer de la Generalitat
  • Avinguda de Joan Carles I
  • Carrer del Mestre Falla
  • Carrer de Montflorit

També s’asfaltaran les rotondes del vial del Calamot, la B-210, i dos camins del Parc Empresarial Gavà: el dels Joncs i el del Regàs.

Més intervencions a Gavà Mar al setembre

A partir del 12 de setembre, un cop acabada la temporada de platges, es reprendran les tasques de pavimentació a Gavà Mar, amb intervencions als carrers de Tamarit, Ampolla, Calafell, Sitges, Cubelles, Alcanar i Tellinaires. Els treballs, que inclouran la instal·lació de barreres antiarrels, s’allargaran fins al mes d’octubre.