Oficina d'Atenció Ciutadana

Tracte humà i atenció personalitzada per informar, assessorar i facilitar les gestions que la ciutadania necessita

 

L'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) ofereix tota la informació disponible sobre l'administració municipal i sobre la ciutat, així com la possibilitat de tramitar bona part de les gestions amb l'Ajuntament d'una forma àgil i acurada sense haver-se de desplaçar-te.

L’OAC atén telefònicament mitjançant els telèfons 93 263 91 00 i 900663388, electrònicament mitjançant la seu electrònica i presencialment amb cita prèvia. La cita prèvia s'ha de sol·licitar mitjançant el telèfon gratuït 900663388 o la seu electrònica.

Si necessiteu suport per poder realitzar un tràmit electrònic podeu trucar al 935954799 o enviar un correu electrònic a oac360@gava.cat i us ajudarem.

L'OAC també assumeix les funcions d'Oficina d'Assistència en matèria de Registre (OAMR) per poder registrar documents adreçats a les administracions públiques.

 

OAC Ajuntament
Ubicació: Plaça de Jaume Balmes, s/n.
Horari: dilluns, dimecres i divendres de 9 h a 14.30 h i dimarts i dijous de 9 a 19 h

Horari especial: de 9 a 14.30 hores: Nit de Nadal (24-12), Nit de Cap d'Any (31-12), Nit de Reis (5-1) i Dijous Sant

Horari estiu (de l'1 de juliol al 31 d'agost): de dilluns a divendres de 9 a 14.30 hores

 

Consulteu el catàleg de tràmits que podeu realitzar i altra informació del vostre interès.