Tracte humà i atenció personalitzada per informar, assessorar i facilitar les gestions que la ciutadania necessita
L'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) ofereix tota la informació disponible sobre l'administració municipal i sobre la ciutat així com la possibilitat de tramitar bona part de les gestions amb l'Ajuntament d'una forma àgil i acurada.
L'OAC dona cita prèvia per realitzar tràmits. S''ha de sol·licitar mitjançant el telèfon gratuït 900663388 o l'Eseu Electrònica. D'aquesta manera s'incrementaran els tràmits presencials, telefònics i telemàtics amb el mateix personal i garantint la qualitat del servei.
L'OAC també manté les funcions d'Oficina d'Assistència en materia de Registre per poder presentar els documents que s'adrecin a l'Ajuntament.
OAC Ajuntament
Ubicació: Plaça de Jaume Balmes, s/n.
Horari: dilluns, dimecres i divendres de 9 h a 14.30 h i dimarts i dijous de 9 a 19 h.
(els números per ser atés s'emetran fins les 14:15 i les 18:45 h, respectivament)
Horari especial: de 9 a 14.30 hores: Nit de Nadal (24-12), Nit de Cap d'Any (31-12), Nit de Reis (5-1) i Dijous Sant
Horari estiu (de l'1 de juliol al 31 d'agost): de dilluns a divendres de 9 a 14.20 hores
En el següent document podeu consultar els tràmits que podeu realitzar i altra informació del vostre interès:
Carta de Serveis de l'OAC