Tracte humà i atenció personalitzada per informar, assessorar i facilitar les gestions que la ciutadania necessita

L'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) ofereix tota la informació disponible sobre l'administració municipal i sobre la ciutat així com la possibilitat de tramitar bona part de les gestions amb l'Ajuntament d'una forma àgil i acurada.

L'OAC dona cita prèvia per realitzar els tràmits els dimarts i dijous a la tarda, de 15 a 18 hores, que s'ha de sol·licitar a travès del telèfon gratuït 900663388. D'aquesta manera s'incrementaran els tràmits presencials, telefònics i telemàtics amb el mateix personal i garantint la qualitat del servei.

L'OAC manté les funcions de registre general i finestreta única per poder presentar els documents que s'adrecin a l'Ajuntament. A més, integra la primera atenció de l'Oficina Municipal d'Atenció al Consumidor (OMIC), derivant a aquesta, a través d'una cita prèvia, els casos que necessitin la consulta de personal tècnic.

 

OAC Ajuntament
Ubicació: Plaça de Jaume Balmes, s/n.
Horari: dilluns, dimecres i divendres de 9 h a 14.30 h i dimarts i dijous de 9 a 19 h.

(els números per ser atés s'emetran fins les 14:15 i les 18:45 h, respectivament)

 

Horari especial: de 9 a 14.30 hores: Nit de Nadal (24-12), Nit de Cap d'Any (31-12), Nit de Reis (5-1) i Dijous Sant

Horari estiu (de l'1 de juliol al 31 d'agost): de dilluns a divendres de 9 a 14.20 hores

En el següent document podeu consultar els tràmits que podeu realitzar i altra informació del vostre interès:

Carta de Serveis de l'OAC

 

L'alcaldessa
Seu electronica
webs municipals